Нова справка за плащания от клиенти
Създадена е нова справка, която извежда информация за направените плащания от клиенти. Справката дава възможност по зададен период да се изведат всички направени плащания към продажби от клиенти. Освен периода може да се задава условия за извеждане на плащания, които са регистрирани и направени при конкретен потребител на складовата програма, както и условие за плащания направени от конкретен клиент.
Справката е направена с цел да може по-лесно да се получи информация за реално събраните парични средства както за общо така и по отделно за работното място на всеки служител (потребител).
Предстои създаване на обобщена справка, която ще извежда стойности за получените суми в брой по определени критерии на база извършени продажби с директно плащане в брой плюс получени суми от плащанията на клиенти по документи с разсрочено плащане.
Нов екран за работа с клиенти
Екрана за показване и работа с клиентите е изцяло променен, като в него са добавени допълнителни опции и възможност за получаване на важна информация. Освен това екранът може да се извиква като самостоятелен модул, като за целта е добавено ново меню „Фирми клиенти“ към основното „Номенклатури“
В дясно от списъка с клиентите е изведена подробна информация за данните на фирмата, от където може да се копират и използват.
В новия екран вече може към всеки клиент да се създава списък от контакти с лица, които работят във съответната фирма, като може да се запише и подробна информация за длъжността на служителя, телефони за контакт, имейл адрес и бележка.
В новия екран може веднага да се получи информация за всички издадени документи на избран клиент. Извежда се информация както за издадените складови документи, така и за издадените счетоводни документи като фактури, кредитни и дебитни известия.
Също в новия екран има възможност да се получи списък на всичките закупени стоки от избрания клиент, които са регистрирани от началото на работа с продукта.
Разбира се и е предвидена секция, която извежда информация за задълженията и плащанията на клиента.
Новият екран вече се предоставя при попълване на информация за клиенти във всички основни модули където трябва да изберете даден клиент.