Прехвърляне на сервизна поръчка от един сервиз към друг
Добавена е възможност, която позволява прехвърляне на ремонта карта от един сервиз към друг сервиз. В случаите, когато даден ремонт първоначално е създаден от една сервизна база, но в последствие се налага ремонтът да бъде прехвърлен към друга сервизна база, вече това може да се осъществи. С десен бутон върху конкретния ремонт трябва да се избере от менюто „Премести ремонт към друг сервиз“.
Опцията се предоставя с право на достъп и не е достъпна ако изрично потребителят няма включени права за ползване до нея.
Нова опция за филтриране на ремонти, които са маркирани за посещение при клиент
В панела на основния екран, който дава възможност за разширено филтриране на ремонти е добавен нов критерий, чрез който може да се филтрират само ремонти, които са маркирани, като посещения при клиент.
Нов индикатор за информира и нов екран за извеждане на списък-график на уговорени посещения при клиенти
В основния екран и по-точно в панела за действия е добавен нов индикатор, който информира потребителя, че има ремонти, които са с обещана дата и са маркирани за посещения при клиенти.
При клик върху индикатора се извежда нов екран, в който се извежда списък на всички ремонти, които са в статус „ЗА РЕМОНТ“ или „ЧАКА“ и са маркирани, че са посещения при клиент на място.
В екрана има възможност да се филтрират списъкът по конкретен техник и за определен период или за конкретен ден. Списъкът може да бъде експортиран в Excel и на практика представлява график на посещения на клиенти.