Как да изпробвам софтуера?
Поради спецификата на софтуерния продукт свързана с ползването на по-модерна база данни продуктът може да бъде инсталиран само от наши специалисти. Всъщност за да изпробвате софтуера трябва само да се свържете с нас на +359887708774 и да направите заявка за това. Ние ще подготвим всичко необходимо и когато имаме готовност ще ви се обадим за да ви инсталираме пакетът файлове необходим за да започнете работа. Може да ви предоставим един месец тестов период, в който да изпробвате възможностите на софтуера и след това, ако ви хареса и прецените, че ще ви върши добра работа да започнете да го ползвате под наем или да си го закупите.
При изпробване на софтуера ще ви дадем достъп до тестова база данни, в която вече ще има въведени тестови данни от нас и от други потребители, които са тествали продукта. При желание от ваша страна да подготвим копие специално за вас, за да може да тествате реално продукта трябва да заплатите само таксата за първоначално конфигуриране на системата описана в секцията „Цени и условия“, като тази сума не се начислява повторно ако решите да закупите или да ползвате продукта под наем.
Поддръжка
Таксата за ползване под наем на софтуерния продукт и абонаментната поддръжка са две различни услуги. В „Цени и условия“ може да видите какво е включено в цената при ползване под наем или при закупуване. Всички допълнителни услуги, от които имате необходимост могат да бъдат извършвани срещу заплащане на месечен абонамент за поддръжка и развитие. Месечният абонамент за поддръжка и развитие не е задължителен.
Извършване на промени по поръчка на клиента
Сервизният софтуер GVService PRO е готов софтуерен продукт и се предлага като продукт за масово потребление. Всички промени в него се предоставят на всички клиенти, които го ползват в рамките на заплатения срок. Новите версии на продукта (в случай, че има такива) се инсталират периодично по преценка на ФОРНЕКСТ ЕООД.
Всеки клиент срещу допълнително заплащане може да поръча извършване на доработки с цел вграждане на допълнителна функционалност или нови отделни модули. По преценка на ФОРНЕКСТ ЕООД желаните корекции на софтуерния продукт може да бъдат отказани. Нанесените промени в последствие стават достъпни за всички потребители на софтуерния продукт.
ФОРНЕКСТ ЕООД приема предложения за подобряване работата на продукта и по своя преценка може да вгради допълнителните функции в следващи версии.
В случай, че желаете в софтуерният продукт да се добавят нови функционалности и модули с цел да се покрие специфика на вашата дейност може да сключите договор за поддръжка. Минималната сума за поддръжка е 350 лв. месечно, която включва 10 човеко-часа труд на месец и се сключва за минимум 12 месеца. Тази опция обикновено е препоръчителна за клиенти при които има необходимост от процес по осъвременяване, надграждане и нагаждане на софтуерния продукт спрямо спецификата на дейността. В повечето случай когато клиентът има необходимост от такъв вид поддръжка ФОРНЕКСТ ЕООД договаря конкретни условия след като анализира и прецени внимателно каква е необходимостта от сключването на договор за абонаментна поддръжка.
Още за условията и начина на осъществяване на поддръжка вижте в меню „Поддръжка“
Нанасяне на корекции в софтуера по поръчка на клиента е възможно да се правят и без да се сключва договор за поддръжка с месечен абонамент. В този случай цената за изработване на конкретната поръчка се договаря и изчислява според времето необходимо за изработването и. Този тип корекции са подходящи за малки задачи и когато не се налагат създаването на изцяло нови модули, тестването и развитието им в по-дългосрочен план. За повече информация относно цените за поддръжка и изработването на такъв тип корекции може да видите в меню „Поддръжка/Ценоразпис на услуги“
Всички промени, които се нанасят в софтуера се извършват в основното копие на продукта за масово потребление и те стават достъпни за всички потребители при публикуване на новата версия от ФОРНЕКСТ ЕООД. Когато клиентът желае нанесените промени в софтуера, които той е поръчал да не се публикуват в основното копие на продукта, тогава може да ползвате услугата ползване на собствена версия на продукта. Условията за ползване на собствена версия може да видите в меню „Услуги/Ползване на собствена версия“
Гаранция
Гаранция се дава на вече наличните и вградени модули, като тя покрива отстраняване на програмни грешки в тях. В този случай клиентът не заплаща услугата по коригирането на програмния код (програмиране). При ползване под наем срокът на гаранцията е идентичен със срокът на ползване (докато се използва софтуерния продукт клиентът ползва гаранция). При закупуване на програмния продукт срокът на гаранцията е 2 години.
Всички допълнителни съпътстващи услуги по инсталиране, конфигуриране, консултации, обучение и необходимост от доработки се заплащат отделно и цените са посочени в определения ценоразпис за целта.