BSTP201706-003 – Обобщен бюлетин за нанесени промени в GVStorePRO от 28 юни 2017 г.

Софтуерен продукт: Складова програма GVStorePRO

28.6.2017 г.

Документи за доставка

Във формулярите за печат на документите за доставка вече се отпечатва и бележката, въведена към доставката.

отпечатване на бележката от доставката във формата за печат


Сменена е подредбата на колоните в основния модул за доставки, като след ID номера веднага се извежда името на доставчика.

нова подредба на колоните в модула за доставки

Същата корекция е направена и в модула за плащания на доставчици.


В модула за задължения на доставчиците е добавен бутон за избор на доставчик от списък с цел да се даде възможност за по-лесен избор на доставчик, особено когато списъкът с доставчици е по-голям. Също така вече има и опцията, която позволява сортиране по отделните колоните на таблицата, като това се осъществява само с един клик върху заглавието на всяка колона.

избор на доставчик от списък при модула за плащания към доставчици

сортиране на данните в таблицата със задължения към доставчици


В екрана за добавяне на нов документ за доставка е добавено поле за въвеждане на броя дни за отсрочено плащане, като след като в него се попълни информация за дните автоматично се изчислява и попълва дата на падежа.

попълване на брой дни за отсрочено плащане в екрана за добавяне на документ за доставка


Търсене по ID номер на доставка

При търсене по ID на доставка, в случай, че се работи с повече от една фирма и подразделения, и търсеният документ не е в избраната текуща, вече автоматично се сменят фирмата и подразделението, към които е документът. Взима се предвид и това дали потребителят има достъп и може ли да се смени фирма или подразделение. Преди тази корекция системата извършваше търсене само в документите към избраната фирма и подразделение. Сега вече това неудобство е отстранено.

– автоматично сменяне на фирма и подразделение при търсене по ID номер на доставка

Отмятане на плащания – права на достъп

Добавена е нова опция за създаване право на достъп до възможност за отмятане на плащания по продажби за всички документи независимо от това кой потребител го е създал. До сега в случай, че потребителя, който работи не е администратор имаше възможност да отмята като платени само документите създадени от него. Вече може да се даде достъп това ограничение да отпадне.

достъп до отмятане на плащания за всички документи

Документни за прехвърляне

Добавена е възможност/опция за отпечатване на продажните цените за всяка позиция към документ за прехвърляне на стока по складове. За целта трябва да се използва съответния чек-бокс вдясно.

отпечатване на продажните цени в документ за прехвърляне на стока

Справка за наличности

В справката за наличности е добавена нова възможност за филтриране по категория и по група артикули.

възможност за филтриране по категория и по група на стоката в справката за наличности

Също са добавени и две нови сечения на справката, които показват наличността по категории и по групи.

нови сечения на справката за наличност по категории и по групи артикули

Печат на фактури

В модула за счетоводни документи, при отпечатване на фактура, вече се отпечатва и втората банкова сметка, ако има въведена такава в настройки и данни на фирмата.

отпечатване на втора банкова сметка при печат на фактура от модула със счетоводните документи