Приемане на изписани части от склад и вписване към ремонт
След като частите са изписани от склада, подготвени и изпратени към даден сервиз по съответните ремонтни, те вече може да бъдат приети и вписани като вложени по ремонтите. Системата периодично прави проверка за това дали има изпратени части и извежда информация за това на основния екран в панела „Действия“
![вписване на части към ремонт (вложени части към ремонт)](screens/srvpro_get_parts_to_card_01.jpg)
В скобите е отразена информацията за общия брой на изпратените части. Кликнете върху активната връзка „Изписани позиции за приеман (10)“ за да видите всички ремонти, за които са изпратени частите и могат да бъдат приети и вложени към ремонтите.
![списък на ремонтите, по които има изпратени части за вписване](screens/srvpro_get_parts_to_card_02.jpg)
Кликнете два пъти върху избран от вас ремонт, за да се позиционирате на него. След това отворете секцията „Вложени части“. В ляво от таблицата използвайте бутона „ПРИЕМИ (4)“, за да приемете частите. В скобите се извежда информация за броя на частите, които очакват да бъдат потвърдени за вписване към ремонта (в случая са 4).
![списък на ремонтите, по които има изпратени части за вписване](screens/srvpro_get_parts_to_card_03.jpg)
![списък на ремонтите, по които има изпратени части за вписване](screens/srvpro_get_parts_to_card_04.jpg)
След като потвърдите операцията „Приемане на изписаните стоки от склада“ всички стоки автоматично ще се появят като вложени части по ремонта, а ако погледнете в секцията „Заявени части“ ще видите, че статусът е променен на „ВЛОЖЕНО“ за всички от позициите, които са приети и вписани към ремонта.
![списък на ремонтите, по които има изпратени части за вписване](screens/srvpro_get_parts_to_card_05.jpg)
![списък на ремонтите, по които има изпратени части за вписване](screens/srvpro_get_parts_to_card_06.jpg)
Изтриване на вложени части по ремонти
Изтриването на вложените части по ремонт може да се и извърши единствено и само от складовия модул „Продажби“, като конкретната позиция се изтрие от съответния складов документ. Така тя ще бъде премахната като вложена и от ремонтната поръчка.
![изтриване на вложена част по ремонт](screens/srvpro_get_parts_to_card_07.jpg)
Имайте предвид, че след като дадена част бъде изтрита от вложените части по ремонта, в секцията със заявените части конкретната част няма да бъде премахната, но това не се отразява по никакъв начин на стойностите и справките. В тази секция (заявени части) се съхранява само историята на заявените части чисто информативно.
Подробна информация за вложените части
От секцията „Вложени части“ на сервизния модул, вдясно от списъка с вложените части към ремонта може да използвате бутона „Информация“ или да кликнете два пъти върху конкретна позиция, за да се изведе екран с подробна информация.
![информация за вложена част към ремонтна поръчка](screens/srvpro_get_parts_to_card_08.jpg)
В този екран с информация за вложената част към ремонта се предоставя и възможност да въведете серийния номер на подменената част (ако случаят е такъв, че има подменена част). Потвърдете със запис ако искате да се отрази промяната за въведения сериен номер.
Вижте още: