Заявки от сервиз
Заявките на части за сервизни поръчки започват още в сервизния модул, където винаги когато е необходимо да се изпише резервна част към конкретен ремонт е необходимо първо да се да се направи заявка. Тоест директното изписване на вложени части към ремонт не е позволено и за тази цел е предоставен възможността първо да се опишат необходимите части в заявки и те да бъдат изпратени към централния сервиз за изпълнение.
Обработване на заявки от сервиз
Всички заявени части от сервизните поръчки се обединяват в общ списък „Заявки от сервиз“. Списъкът е достъпен и може да се обработва от складовия софтуер GVStorePRO. За достъп до списъка изберете от основното меню на GVStorePRO „Доставки/Обработване на заявки от сервиз“.
В този модул се дава възможно за бърз преглед на всички направени заявки от всички сервизни центрове. Предоставена е информация за наличните количества, както и опции за филтриране по определени критерии. Списъкът може да бъде експортиран в Excel (XLS) формат при необходимост.
В общи линии този модул активиран от менюто „Доставки/Обработване на заявки от сервиз“ може да се ползва предимно за информация и преценка за бъдещи действия. В списъка има достатъчно информация и единствено свързана с конкретните ремонти, от които са изпратени заявените позиции. В него се предоставя информация като: от кой сервиз идва заявката; за кой ремонт; за коя марка; конкретен партиден номер; за направените текстови заявки и др.
В този модул, направените текстови заявки може да бъдат обработени, така че всяка една от тях да бъде свързана с конкретен реално съществуващ артикул от номенклатурата на артикулите.
Обработване на текстови заявки
- Позиционирайте се върху конкретната заявка отбелязана, като текстова;
- Кликнете два пъти с мишката върху избрания ред или използвайте бутона „Редактирай“, за да отворите екран с възможност за обработване на заявката;
- От отворения екран най-отгоре използвайте бутона „Избери от номенклатура“, за да се изведе списъкът с номенклатура на артикулите.;
- Изберете от номенклатурата точния артикул и потвърдете избора с двоен клик или с бутона „Потвърди“. Артикулът трябва да съществува в списъка! В случай, че артикулът липсва има възможност да се добави на момента (използвайте бутона „Добави“);
- След, като сте припознали текстовата заявка с действителен артикул от номенклатурата потвърдете с бутона „Запис“.
По този начин текстовата заявка се трансформира в нормална заявка с действително съществуващ артикул от номенклатурата.
Замяна на една заявена част с друга
Когато се налага дадена заявена част да се подмени с друга се използва аналогично същата функционалността предназначена за обработване на текстова заявка. Необходимо е да се избере от номенклатура на артикулите новият артикул и да се потвърди замяната.
Използване на панела филтриране
В списъка по подразбиране се извеждат всички направени заявки за части от всички сервизи. В панела разположен в дясната част на екрана са разположени опции за филтриране по определени критерии. За филтриране направете следните стъпки:
- Задайте условията. За целта използвайте чек боксовете и възможността за избор от падащите менюта на конкретните критерии;
- Използвайте бутона „Покажи“, за да се осъществи презареждане на данните съобразно зададените условия.
Забележка:
Заявените части, за които има възможност да се изпълнят веднага (има необходимата наличност в склада) и се включат в складов документ насочен за изпращане към конкретния ремонт се премахват от този списък.
За повече информация относно изписване на части към ремонт вижте в „Изписване на части от склада към ремонтни карти“